3.flvNiedawno pisałem o koncercie Justyny Steczkowskiej która wystąpiła na scenie bez majtek i która dziś tłumaczy się, że majtki to ona jednak miała tyle, że w kolorze cielistym. Cóż…
Skomentował ten artykuł jeden z internautów zarzucając mi, że zaśmiecam polski internet i piszę o głupotach zamiast zajmować się ważnymi rzeczami. No cóż, ważne rzeczy zostawię ja może innym, a sam z przyjemnością zajmę się tymi mniej ważnymi. Bo oto znalazłem ja oto w czeluściach internetu króciutki filmik z nagraniem koncertu trzech całkiem niebrzydkich dziewcząt, które występują, a jakże, w majtkach, ale bez biustonoszy. Tak, że można sobie jednocześnie poobcować estetycznie zarówno z dźwiękiem jak i z obrazem. Video: Dziewczyny z orkiestry
Justyna! Teraz Twoja kolej!…

[…] Więcej: Moje Liceum – Pamiętnik licealisty