Oto garść keywordów po wpisaniu których Google (albo inna wyszukiwarka) wskazała mojego bloga:

moja koleżanka się rozbiera – moja też (jak wszystkich), ale ja nie robię z tego afery
kto już widział sex Omeny Mensah z Joanną Krochmalską? – masz ciekawe pytania, człowieku
dziewczyny sie całują – niektóre tak, inne nie
ściągnąć stanik siostrze – każdy ma jakieś marzenie…
nauczyciele i nauczycielki w szkole – a gdzie mają być, w fabryce traktorów?
filmy o rozbieraniu się kobiet i Dody – coś w tym jest; podobno Doda ma androgeniczną budowę ciała więc być może ten podział ma jakieś uzasadnienie
jakie prezenty dla 10-letniej dziewczynki – wiem jakie dla starszych, ale dla dziesięciolatki to nie za bardzo…
dziewczyny całują się do naga na wideo – ???
zapozuję facetowi – to możesz rzeczywiście mi, mam nawet cyfrówkę! Napisz koniecznie!
syn bardzo mnie podnieca – to rzeczywiście masz problem… ale to się podobno da wyleczyć
podniośle o księdzu – rzeczywiście można i podniośle, tylko po co?
ładne dziewczyny z Kuby – osobiście żadnej nie znam, ale to podobno interesujący kraj; tylko Fidela mają tam brzydkiego
foto majtki – ostatecznie mogę sfotografować swoje, bardzo chcesz?
seksowne szesnastolatki – święte słowa, szesnastolatki są seksowne, przynajmniej większość
dziewczyna nagrywa dziewczynę telefonem – perwersyjne… wyuzdane… ale się zdarza
seksowne dyrektorki – takie istoty nie występują w przyrodzie, daj sobie lepiej spokój…

…jest tego codziennie trochę więc za jakiś czas będą nowe. Właśnie przekroczyłem 30.000 wejść na stronę mojego bloga – od 23 XI 2007 r. czyli od dnia w którym zamieściłem tutaj pierwszego posta minął równy miesiąc i myślę, że średnia 1.000 odwiedzających gości dziennie to niezły wynik. Dziękuję Wam! I zapraszam ponownie!

[…] Więcej: Moje Liceum – Pamiętnik Licealisty