Witam wszystkich czytelników bloga Renka. Tak – to ja, Paweł. TEN Paweł.
W związku z bardzo niepokojącymi działaniami administratorów WordPressa Renek poprosił mnie o pewne działania mające na celu zbadanie co się dzieje i po telefonicznej konsultacji z nim usunąłem wszystkie kategorie i tagi z tego bloga – nie będzie darmowej reklamy dla innych stron!
A przy okazji chciałbym wyjaśnić pewne nieścisłości w określaniu mnie tutaj jako męska szowinistyczna świnia: męska – tak; szowinistyczna – tak; ale dlaczego świnia? To już raczej knur!
Na razie to by było na tyle. Może się jeszcze odezwę. Pozdrowienia dla wszystkich! Renek – wypoczywaj w Zakopanem i nic się nie martw – wkrótce znów będziesz miał 4.000 i więcej wejść dziennie! Trzymaj się ciepło!
I bardzo dziękujemy temu, kto zgłosił ten blog jako mature. Pomogło ci to? Wskoczyłeś na pierwsze miejsce? My już wiemy kim jesteś – to łatwo sprawdzić – teraz ty miej się na baczności… bo niedługo zaczną się dziać bardzo ciekawe rzeczy.

[…] Więcej: Moje Liceum – Pamiętnik licealisty