Tag Moje Liceum na głównej stronie pl.wordpress.com

Na głównej stronie polskiego WordPressa pojawił się duży tag Moje Liceum. Co tu dużo mówić: Jest największy ze wszystkich.
Takiej reklamy akurat się nie spodziewaliśmy – oczywiście strona do którego prowadzi link z tego taga jest pustą stroną: Sorry, we don’t have any posts here with that tag. You may want to try one of the sites below.. Istnieje, istnieje. Tylko admini zablokowali dostęp do tego bloga ze stron rankingów oraz tagów. Ale tego się nie spodziewaliście, sami przyznajcie!
Pozdrawiamy oczywiście purytańskich adminów, których przeraża możliwość zetknięcia się z gołą piersią jakiejś polskiej celebrities.
A jakbyście spojrzeli dwa na obrazek dwa linki tagi niżej (tuż pod pomarańczową obwódką) to dostrzeżecie tam napis Paweł z Podlasia – to ja! Ale administratorom WordPressa też się nie podobam. Jakbyście się jeszcze nie domyślili – też pusta strona…
Swoją drogą strona pl.wordpress.com/tags/ wygląda teraz jeszcze śmieszniej…


Moje Liceum - tags

[…] Więcej: Moje Liceum – Pamiętnik licealisty