Sławna z tego, że jest sławna Britney Spears wybrała się ze swoim nowym chłopakiem (z zawodu i zamiłowania paparazzi, a prywatnie mąż pewnej dziewczyny, która aktualnie jest z nim w ciąży) Adnanem Ghalibem na zakupy do sklepu z ubraniami Betsey Johnson. Pewnie nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie jeden szczegół. Podczas zakupów piosenkarka wyszła z przymierzalni zupełnie naga. Jeden z pracowników tego sklepu to zdarzenie opisuje tak:

Byłem w szoku! Widziałem wszystkie najintymniejsze szczegóły anatomiczne ciała Britney Spears! Byłem tym bardzo zażenowany więc złapałem za jakąś sukienkę, którą chciałem ją przykryć, ale ona zaczęła wtedy krzyczeć: Zjeżdżaj ode mnie! Nawet się, k…, do mnie nie zbliżaj!

Ekspedient był zdegustowany całym tym zajściem i odszedł od nagiej piosenkarki. Ale nie był to jeszcze wcale koniec jego przygód z Britney Spears w roli głównej. Pracownik powiedział, że Britney Spears i Adan Ghalib spędzili w przymierzalni kolejne pół godziny. Jak myślicie, co można robić z nagą dziewczyną sam na sam w sklepowej przymierzalni przez 30 minut gdy zażenowani sytuacją ekspedienci uciekają na zaplecze?

Zresztą to już nie pierwszy taki ekshibicjonistyczny wybryk Britney Spears – jakieś dwa miesiące temu celebrities rozebrała się do naga w sklepie z bielizną i awanturowała się tam o możliwość przymierzania majtek.

[…] Więcej: Moje Liceum – Pamiętnik licealisty