Rolnictwo w Rosji
Dziewczynka pyta mamusię:
– Mamusiu, a gdzie się wkłada tampony?
– No, tam, skąd się dzieci biorą…
– W bociana?!

Rozmawiają ze sobą dwie przyjaciółki:
– Lubię mężczyzn tak jak kawę!
– Rozumiem: czarnych, mocnych, gorących?
– Nie, cztery razy na dzień…

W żeńskim akademiku:
– Dziewczyny, szybko zdejmujcie majtki, zaraz do nas chłopaki przyjdą… Dziewczyny! Nie, no… z suszarki do prania zdejmujcie!…

Porucznik na balu podchodzi do hrabiny:
– Hrabino! Mam dla Pani trzy propozycje…
– W pupę nie pozwolę.
– To w takim razie mam dwie propozycje…

Żona wraca do domu i zastaje męża w łóżku ze swoją najlepszą przyjaciółką.
– I co teraz masz zamiar zrobić?
Mąż przerywa i spokojnie odpowiada:
– Właściwie to brak mi już pomysłów… przerobiliśmy już wszystkie pozycje.

Zbiera młody chłopak w lesie grzyby, a tu zza krzaków wychodzi staruszka z dubeltówką:
– Pan mnie, młody człowieku, na pewno zgwałcić chciałby?
– Ależ co też babci do głowy przychodzi?!!!
– A tu trzeba będzie…

[…] Więcej: Moje Liceum – Pamiętnik licealisty