Tym razem trochę mniej, ale też ciekawe frazy:

co sie stało 2 stycznia?? – była środa
ale prześwitują jej majteczki! – takie są najfajniejsze!
pierś pudelek – do kolekcji z nagim pudelkiem
filmik z nagą harcerką – no i znów: skoro naga to skąd wiadomo, że harcerka?
naga zakonnica – to samo!… jak poznać, że to zakonnica skoro jest nago?
zdjęcia żon w rajstopach bez majtek – tez masz wymagania!…
kto z kim w Wieluniu? – o tym to tylko na Wieluńskim Pudelku, hi, hi…
strony podobne do pudelka o gwiazdach – proponuję gallery.astronet.pl
jak zrobić męski striptiz? – tak samo jak kobiecy tylko że musi to zrobić mężczyzna – idzie to szybciej, bo nie trzeba zdejmować stanika…
blok nagich dziewcząt – cały blok? to ja chcę tam zamieszkać!
co pod spódnicą? – no, nie udawaj, że nie wiesz!
czy Foremniak założyła dziś majtki? – czy ty nie masz większych problemów?
mój ojciec moją dziewczynę – hmmm…
mówi jej coś na ucho – to nic strasznego…
Steczkowska wczoraj i dziś – a jutro?
nagie wpadki – do wpadki najczęściej dochodzi kiedy jesteśmy nago…
lubię chodzić bez majtek – zależy gdzie tak chodzisz…
stopy gimnazjalistek – naprawdę są takie niezwykłe?
lubię pozować nago – nie Ty jedna – to się fachowo nazywa ekshibicjonizm
pamiętnik z zamykaniem – hmmm… mój jest bez zamykania…
jak najlepiej rozdziewiczyć kobietę? – porady – najważniejsze jest żeby jej było dobrze, to gwarantuje powtórki
.

Poza ty byłem dziś w dentystki. Dotąd bolał mnie jeden ząb, a teraz boli mnie cała szczęka. I nie mam pół zęba. Do poniedziałku. Mam dość…

[…] Więcej: Moje Liceum – Pamiętnik licealisty