O ile wejść na frazę koffany blogasek jakoś nie zanotowałem (oj! ciekawe dlaczego? Może jednak to nie jest taki koffany blogasek…) to jeszcze nic straconego. Oto kolejna seria fraz z wyszukiwarek po których trafiacie na mojego bloga (też jest śmiesznie…):

czy zdejmować stanik u lekarza? – to trudne pytanie więc odpowiem jak stary rabin: a czy Tobie ten lekarz się podoba?
kiedy dziewczyny dorastają? – eee… to nie tak było! Irena Santor śpiewała: O czym marzy dziewczyna, gdy dorastać zaczyna
pokazała sie w internecie nago? – kto taki?
nagie kobiety z afryki – ciepło tam maja więc czasem chodzą nago, ale to zwyczaj mocno już zanikający
całowanie dziewczyny gdy ma majtki i rajstopy – a czy to się czymś różni jeżeli dziewczyna nie ma?
gilotyna i rewolucja francuska – no, tego się, prawdę mówiąc, nie spodziewałem…
gry z gołymi dziewczynami – pod logo Pleyboya ukazał się swego czasu nawet dość przyzwoita gra komputerowa polegająca na zarządzaniu różowym imperium, ale słowo przyzwoity znalazło sie tutaj nie bez powodu
nagie nauczycielki z uczniami w klasie – jeszcze by tego brakowało… zboczuchy!
Weronika Rosati uprawia seks? – to już duża dziewczynka więc pewnie tak…
blog nago – ?
blog „bez majtek” – ???
depilowanie miejsc intymnych u mężczyzny – hmmm…
ściąga pod rajstopami majtki – Gomułka mawiał ponoś, że seks pomiędzy dwoma mężczyznami jest fizycznie niemożliwy, ja też jakoś nie wyobrażam sobie ściągnięcia majtek bez zdjęcia rajstop z dziewczyny… ale może brakuje mi tylko wyobraźni?
wpadka widzieli moje majtki – majtki to jeszcze nic takiego…
www pokaz cycki – ?
rozdziewiczenie foto – jakoś dziś brakuje mi weny do komentowania…
dziewczyna robi lada psu – co robi i dlaczego byle jakiemu psu?
dziewice tracą dziewictwo – trudniej jest oczywiście stracić dziewictwo dziewicą już nie będąc
nauka całowania filmiki – może rzeczywiście ktoś powinien wydać jakiś kurs, bo codziennie jest kilka wejść na tego typu frazy… chyba już wiem jak zarobię pierwszy milion!
styczeń po francusku – a luty po włosku i marzec po niemiecku?
film zaczyna sie od masturbacji – co prawda nie każdy, ale takie też sie zdarzają…
moja szkoła marzeń – moje liceum to ja Ci serdecznie odradzam!…
chcę zapozorować nago – koniecznie do mnie napisz! mam nawet aparat fotograficzny!
.

I to by było na tyle. Kolejna porcja najprawdopodobniej za tydzień…

[…] Więcej: Moje Liceum – Pamiętnik licealisty