Renek - Moje Liceum - Pamiętnik LicealistyOd kilku dni regularnie na prawym panelu plotkarskiego portalu Pudelek.pl pojawiają się zdjęcia roznegliżowanych panienek z linkami do profili na stronie Mixer.pl. Nawet byłem ciekawy co to za akcja reklamowa – okazuje się, że O2 postanowiło stworzyć coś na kształt polskiego MySpace.com… Na razie zarejestrowało się tam nieco ponad tysiąc osób z czego duża część to zapewne krewni i znajomi twórców witryny poproszeni o zrobienie ruchu na stronie w początkowej fazie.
Pomyślałem, że może i ja założę sobie tam profil – nie mam zamiaru go jakoś specjalnie rozwijać, bo i po co, ale pewnie raz na jakiś czas tam zajrzę. Zainteresowanych zapraszam więc na Renek.mixer.pl. Jakby ktoś chciał się zaprzyjaźnić – to nie ma sprawy…

[…] Więcej: Moje Liceum – Pamiętnik licealisty