Chyba się troszeczkę ostatnio pogubiłem w tej popkulturze. Na Pudelku znalazła się dziś informacja o tym, że niejaka Ania Bosak zatańczy w siódmej edycji Tańca z gwiazdami w parze z prowadzącym program Jaka to melodia? czyli Robertem Janowskim. O ile prowadzącego program Jaka to melodia? kojarzę, ze względu na moją babcię, która to zawzięcie ogląda to Ana Bosak całkowicie mi się wymyka. Doskonale wiem, że już o niej pisałem w artykule Ania Bosak nago!; pisał też mój przyjaciel Paweł (swoją drogą interesujące dlaczego ostatnio nic nie wrzuca… taki zajęty Kasią? muszę go wypytać…) w artykule Majtki Ani Bosak – czym się emocjonuje Lansik?. Ale nadal nie wiem kim jest ta dziewczyna! Co ona takiego zrobiła, że wokół niej jest tyle szumu? Syndrom celebrities dotarł do Polski i chyba w osobie Ani Bosak mamy doskonały przykład osoby sławnej dlatego, że jest sławna. Zastanawiające jest również zdjęcie, którym Pudelek.pl ilustruje newsa o potwierdzeniu przez stację telewizyjną TVN informacji o udziale dziewczyny w show Taniec z Gwiazdami (Ania Bosak w 7. edycji «Tańca z gwiazdami»!):
Ania Bosak - majtki
Jak na razie również Ania Bosak nie dorobiła się własnej strony na Wikipedii (na stronie komentarzy przy artykule do programu ktoś napisał: Linki do tancerzy – Proszę ich NIE WSTAWIAĆ, chyba że któryś z nich wsławi się czymś innym niż tylko udział w programie/teleturnieju/talk-show. Dotyczy to zwłaszcza Marcina Hakiela!). Zastanawiające, bo na Wikipedii znajduje się pełny przegląd pokémonów wraz z analizą ich umiejętności. Czyżby autorzy internetowej encyklopedii uważali że kreskówkowe stworki są bardziej cenne dla kultury światowej niż Ania Bosak? Cóż, wszystko jeszcze przed nią!…

[…] Więcej: Moje Liceum – Pamiętnik licealisty