Portal mixer.pl w którym założyłem sobie niedawno profil (zapraszam na: Renek.mixer.pl) chyba z lekka się przestraszył zawartości fotek zamieszczanych w tym serwisie. Cóż, trudno nie dostrzec, że 90% profili to albo półnagie dziewczęta albo dziewczęta całkiem nagie. A! Jest jeszcze jedna kategoria: profile użytkowników zakładane tylko po to, żeby móc oglądać zdjęcia tych wszystkich półnagich i nagich dziewcząt.
Mixer.pl: Obraz został zablokowany przez moderatora
Na razie administratorzy usuwają nieprawomyślne ich zdaniem avatarki, choć już spotkałem się z kilkoma usuniętymi profilami. Ciekawe czy taki avatarek z napisem: Obraz został zablokowany przez moderatora generuje dużo większy ruch na profilu niż avatarek z nagą panienką? Bo, że ilość wejść jest większa – nie mam wątpliwości. Nawet się zastanawiam czy nie sprokurować sobie avatarka z tego typu napisem. To mogłoby być ciekawe doświadczenie…
Ha! Mam dziś eksperymentatorski nastrój!…

[…] Więcej: Moje Liceum – Pamiętnik licealisty