Wszystkie serwisy plotkarskie informują dziś o tym, że Rihanna uwielbia swój tyłeczek.

Kocham swoją pupę i ciągle ćwiczę, ponieważ chcę, aby była idealna. To sprawia, że ubrania wyglądają na mnie super i faceci to uwielbiają

Je też się wypowiem w tej kwestii i też stwierdzę, że tyłeczek Rihanny wygląda bardzo dobrze… A dla zainteresowanych innymi szczegółami anatomicznymi piosenkarki mam takie oto zdjęcie:
Rihanna - pomiędzy udami

Jako, że wczoraj napisałem notkę o tym, że Vanessa Hudgens została aresztowana przez amerykańską policję za picie alkoholu w nocnym klubie co okazało się być nieprawdą – dziś odszczekuję. Też dałem się nabrać… hau, hau!… Vanessa Hudgens przebywała w tym czasie w Teksasie na planie nowego filmu Will. Raczej mało prawdopodobne, żeby była w dwóch miejscach naraz, bo z Hollywood jest do Teksasu kawał drogi! Uśmiałem przy tym się z komentarza w należącym do Agory serwisie Kotek.pl, który napisał:

Szkoda tylko, że i polskie serwisy uległy tym głupim plotkom. Warto czasami sprawdzić informację.

Cóż, agorowskie serwisy są znane z tego, że wszelkie informacje są w nich publikowane ze sporym opóźnieniem więc mogą sobie teraz do woli wytykać błędy dużo bardziej popularnej konkurencji; złośliwi twierdzą nawet, że te opóźnienia to efekt konieczności przeczytania przez zaufanych ludzi Adama Michnika wszelkich tekstów publikowanych przez media należące do Agory. Niegdyś ponoć, za czasów słusznie minionych, podobnie było z Trybuną Ludu, która czekała na oficjalną interpretację w moskiewskiej Prawdzie zanim cokolwiek sama opublikowała. Ale co do Gazety Wyborczej i serwisu Kotek.pl to tylko chyba takie złośliwe gadanie… bo to z Prawdą okazało się być prawdą.

A teraz na zupełnie inny temat: Do dziś dzień nie wiadomo co podkusiło Berta Sterna, by ten zrealizował rozbieraną sesję fotograficzną wzorowaną na najsłynniejszej sesji zdjęciowej Marilyn Monroe, tyle że z udziałem, Lindsay Lohan. Pisałem o tym w notce Gdzie ten sex appeal? – Lindsay Lohan à la Marilyn Monroe On sam tłumaczył się z tego mówiąc:

Poszukiwałem jakiejś kontrowersyjnej modelki, która będzie naprawdę niegrzeczną dziewczynką. Mój wybór padł właśnie na Lindsay Lohan, która ma w sobie bardzo dużo mrocznego seksapilu. Marilyn Monroe była pierwszą kobietą, która zawładnęła wyobraźnią milionów mężczyzn i wszystkich światowych mediów. Moim zdaniem Lindsay Lohan to współczesna wersja Marilyn Monroe.

Tymczasem magazyn Village Voice zamieścił zdjęcia z sesji fotograficznej podczas której w rolę Lindsay Lohan, wcielającej się w rolę Marilyn Monroe wcielił się komik Michael Musto. Ten akurat nawet pasuje bardziej ze względu na podwójne M zamiast podwójnego L w inicjałach.
Nie do końca rozumiem te wszystkie biadolenia nad brakiem talentów aktorskich u Lindsay Lohan, bo akurat gra ona równie dobrze jak nie lepiej od bardzo wielu hollywoodzkich celebrities. Chyba głównie obrywa się jej za styl życia i prowadzenie się, ale nikt jakoś nie chce powiedzieć, że nie lubi jej za picie i ćpanie więc mówią, że źle gra. Lindsay Lohan akurat gra dobrze, tylko w życiu prywatnym jej nie najlepiej idzie…
LIndsay Lohan nago

A na zakończenie jeszcze coś o Katie «Jordan» Price (tak! to ta dziewczyna, która wystawiła na licytację silikonowe implanty swoich piersi! oraz urozmaica swoje pożycie małżeńskie z Peterem Andree sikając przy nim, a teraz ma zamiar wypuścić na rynek własną kolekcję wibratorów): Katie «Jordan» Price (29) to taka brytyjska Doda – królowa kiczu, z tym tylko wyjątkiem, że nie śpiewa. Podobnie jak Dorota Rabczewska, kocha swoje fanki, do tego stopnia, że zaprosiła je na najnowszy pokaz bielizny firmowanej własnym nazwiskiem.

Postanowiłam, że zaproszę dziewczyny z mojego fan klubu, aby razem ze mną pojawiły się na prezentacji bielizny przed mediami. Spośród chętnych wybrałam sześć dziewcząt, które wyglądają jak przeciętne Brytyjki.

Co z tego wyszło?
Katie «Jordan» Price - pokaz bielizny
Pdobno podręcznik lansu dla nastoletnich dziewcząt mówi:

Pokazuj się wyłącznie w towarzystwie brzydszych, bardziej zaniedbanych i grubszych od siebie koleżanek. Najlepiej zaprzyjaźnij się z nimi i spraw, aby były twoimi damami dworu. W ich towarzystwie zawsze będziesz wyglądać piękniej i powabniej.

[…] Więcej: Moje Liceum – Pamiętnik licealisty