Ósmy Marca - Dzień Kobiet: Wszystkiego najlepszego!
Jako, że najprawdopodobniej jutro wezwą mnie pozainternetowe obowiązki (hmmm… i przyjemności) to już dziś z okazji jutrzejszego święta czyli Ósmego Marca albo inaczej Dnia Kobiet chciałbym złożyć najserdeczniejsze życzenia wszystkim dziewczynkom, dziewczynom i kobietom, a szczególnie tym, które odwiedzają mojego bloga! Sto lat! Bez Was, dziewczyny, świat nie miałby sensu!
Acha! I jest jeszcze prezent – skromniutki bo skromniutki, ale jest… Specjalnie z tej okazji przygotowałem dla Was sześć tapet na pulpit. Najpierw miały być stricte ósmomarcowe, ale stwierdziłem, że ogólnotematyczne będą bardziej sensowne. Tapety są też już dostępne w zakładce Tapety w górnym menu mojego bloga, którą ostatnio trochę znów zaniedbałem…

Bruk Drzewo
Jar Jezioro
Las Park

[…] Więcej: Moje Liceum – Pamiętnik licealisty