Reklama lodów Koral z udziałem Doroty Dody Rabczewskiej to chyba pierwszy przypadek spotu, którego wejście na ekrany telewizorów jest poprzedzony trailerem. Takim samym jak superprodukcje rodem choćby z Hollywood.

Dorota Rabczewska śpiewa w nim Poczuj się tak dobrze jak ja… Interesujące jak dziś czuje się Doda, której największy hit Dżaga okazał się plagiatem utworu I’d do anything zespołu Simple Plan.

Ciekawe jak teraz zachowa się firma Koral? Zerwie współpracę czy jednak zignoruje łamanie prawa przez artystkę? Chyba jednak nie zerwie, a ja będę musiał kupować lody jakiejś innej firmy…
Nie wiem czy Dorota Rabczewska powinna wyjeżdżać z Polski. Może lepiej jej by było tymczasem pojechać gdzieś w Bieszczady. Mniejszy wstyd dla Polski…
Nawet były menedżer Dody, czyli Maciej Duraczak, twierdzi, że Dorota Rabczewska już się nie podniesie po tych wszystkich ostatnich wyskokach.

Im więcej wkłada wysiłku, by zwrócić na siebie uwagę, tym coraz gorszy rezultat.

Nawet wkładanie koszulek z napisem Królowa jest tylko jedna podczas występów w telewizji to tylko czarowanie rzeczywistości. Przegrana z debiutanckim zespołem Feel w wyścigu o Telekamery a nawet z Kasią Cichopek w konkursie tabloidu na najpiękniejszy biust (a czym wybiła się Doda?) to tylko kolejne gwoździe do trumny. Nawet kolejna (ostatnia?) płyta Diamond Bitch sprzedaje się słabiutko, bo 50 tysięcy sztuk przy zapowiadanych przez Dorotę Rabczewską kilkuset tysiącach wygląda… hmmm…

[…] Więcej: Moje Liceum – Pamiętnik licealisty