Zaledwie wczoraj napisałem notkę o czterdziestosześcioletnim Cezarym Pazurze, który zadaje się z dziewczynami w wieku jego córki, a tutaj proszę… Super Express posłał swoich paparazzi w odpowiednie miejsce i w odpowiednim czasie.
Gazeta donosi, że wczorajszy wieczór Cezary Pazura i o 26 lat młodsza od niego dziewczyna Edyta Zając rozpoczęli w towarzystwie przyjaciół w winiarni. (Poszukałem i okazało się, że Cezary Pazura zorganizował konferencję prasową z okazji promocji swojego wina P’azurro). Ale nie zabawili tam długo. Szybko zwinęli się do domu, żeby pobyć sam na sam. I Super Express opisuje to tak:

Czarek i Edyta właśnie wrócili z krótkiej imprezy w gronie znajomych. W objęciach wpadają do domu. Ona ściąga z siebie fatałaszki, on przygląda jej się zakochanym wzrokiem. Po chwili rzucają się sobie w objęcia. Namiętnie się całują i przytulają. Są tak zajęci sobą, że nawet nie zasłaniają okien.

I dzięki temu dziś każdy może zacząć dzień jedząc płatki na mleku i czytając nad nimi gazetę ze zdjęciem Edyty Zając przeciągającej się w skąpej koszulce.
Edyta Zając - seks z Cezarym Pazurą (Super Express)
Edyta Zając - seks

Czuję się trochę dziwnie – wyznała Edyta Super Expressowi. Oczywiście nie w czasie uwiecznionego na zdjęciach seksu z Cezarym, tylko kilka godzin wcześniej. Pokochałam człowieka, który jest znany, więc muszę się liczyć ze wszystkimi konsekwencjami jego popularności. Ja sama nie zamierzam się zmieniać, chcę pozostać taką dziewczyną, jaką jestem i mam nadzieję, że mi się to uda. Czarek to wspaniały, dojrzały facet, który wprowadza mnie w życie.

Na jej miejscu też bym się czuł dziwnie, gdyby tak wprowadzała mnie w życie osoba o dwadzieścia sześć lat starsza.
bo uprawiać seks to też trzeba umić?

[…] Więcej: Moje Liceum – Pamiętnik licealisty