Idą święta (truizm, ale jakoś trzeba zacząć wpis…). Nawet się cieszę, bo lubię rodzinne życie. Jutro przyjeżdża do nas cała rodzina tzn. brat mojego taty ze swoją rodzinką i brat mojej mamy – ze swoją oraz moja druga babcia. Właściwie Wielkanoc i Boże Narodzenie to fajna sprawa… nie będę się rozpisywał na ten temat, bo byłyby to same banały. Powim tylko tyle, ze kto nie obchodzi – ten traci. Relacja ze świąt najprawdopodobniej po świętach, bo najpewniej w niedziele i poniedziałek nie będę miał za dużo czau, żeby coś wrzucić na mojego bloga.
No, i to by było na dziś na tyle…
A jako komentarz do mojego związku z Justyną niech posłuży ten oto artykuł z dzisiejszego wydania Dziennika:

Ile czasu zajmuje znalezienie miłości?
Miłość od pierwszego wejrzenia? To dobre dla książąt i księżniczek z bajek. W rzeczywistości potrzebujemy dużo więcej czasu, by dać się porwać romantycznym uczuciom i znaleźć tego jedynego.
Portal BT PodShow postanowił zbadać, kiedy się zakochujemy. Okazało się, że nasze serce naprawdę mocno bije dopiero po 22 randkach i co najmniej trzech nocach spędzonych razem. Mało tego, by być pewnym, że to uczucie na całe życie, trzeba mieć już za sobą co najmniej trzy poważne związki.
Tak więc przed singielkami i singlami, który chcą się w końcu z kimś poważnie związać, sporo pracy. Jednak studiując wyniki ankiety mogą wyciągnąć pożyteczne dla siebie wnioski, które pomogą im znaleźć tego jedynego. Wiadomo już bowiem, jakie cechy najbardziej denerwują u potencjalnych partnerów. Są to niedostateczna higiena osobista, brak poczucia humoru i bałaganiarstwo w łóżku.

Pozwolicie, że na tym zakończę tę sprawę…

[…] Więcej: Moje Liceum – Pamiętnik licealisty