Chloe Marshall - Miss Anglii
Siedemnastoletnia angielska modelka Chloe Marshall jest już uwielbiana przez wszystkich w całej Wielkiej Brytanii. A szczególnie uwielbiają ją wszystkie brytyjskie dziewczyny ubierające się w sklepach dla puszystych. 17-latka, która nosi ubrania w rozmiarze 16, dostała się właśnie do finału wyborów Miss Anglii! I to nie Miss Anglii dla Puszystych ale dla wszystkich!

Wybrałam zawód modelki, bo chciałam dodać pewności siebie innym puszystym dziewczynom.

Ponoć 17-latka bez żadnego trudu pokonała siedem chudzinek i zdobyła już tym sposobem tytuł Miss Surrey. A teraz czeka ją finał konkursu Miss Anglii. Jak komentuje to sama Chloe Marshall?

To naprawdę jest bardzo ekscytujące. A ja jestem bardzo, bardzo szczęśliwa! Kiedy dowiedziałam się o tym, zaczęłam płakać i nie mogłam wydusić z siebie ani słowa. Zawsze marzyłam o dostaniu się do tych finałów. Chcę przełamać stereotyp, że miss musi być chuda i wysoka. Chcę udowodnić tysiącom dziewczyn, że piękno nie oznacza rozmiaru zero!

Chloe Marshall ma 175 cm wzrostu, biust w rozmiarze 38DD i kontrakt w agencji Models Plus.

Chloe jest niezwykła i jesteśmy pewni, że zainteresują się nią projektanci, którzy chcą pokazywać prawdziwe piękno.

Czy miss Anglii może być, co tu dużo mówić, gruba? Więcej o Chloe Marshall w artykule w brytyjskim Daily Mail.

[…] Więcej: Moje Liceum Pamiętnik licealisty