Nagie dziewczyny - zapasy w błocieJak co tydzień tak i dzisiaj kilka najnowszych najśmieszniejszych fraz z wyszukiwarki google, które wpisujecie, by trafić na mojego bloga:

bóle egzystencjalne – czasami mam
bielizna dla trzynastoletnich dziewczyn – jakieś inne te dziewczyny? nietypowe?
prześwituje Steczkowska? – aż taka szczupła to ona jednak nie jest!
nagie podlotki fotki – hmmm…
jak wygląda cipka cnoty? – ???
filmy upokarzające – a co to takiego?
miesięcznik na kwiecień – a na który rok?
ród Petry – cokolwiek to znaczy…
mój cycuszek – !!!
prowokacje – o, właśnie!
ja Kasia bym chciała zobaczyć gołych – oglądaj, oglądaj Kasiu…
chcę numer komórkowy do dziewczyn w sprawie – ???
.

Dziękuję wszystkim moim Czytelniczkom i Czytelnikom za komentarze. Fajnie, że tuta zaglądacie. Co ciekawe – jakoś nie zanotowałem spadku odwiedzin podczas tych kilku dni, kiedy nie było nowych postów na początku tego tygodnia…
Statystyki

[…] Więcej: Moje Liceum – Pamiętnik licealisty