Na początek film znaleziony przeze mnie na blogu BasiMTV Exit:

Nie, żebym miał coś przeciwko prostytucji i prostytutkom. Ale jakoś tak mi się wydaje, że żadna akcja – choćby i sygnowana przez MTV – nic nie pomoże, jeśli nie pójdą za tym działania systemowe. Bo teraz żeby prostytutka mogła spokojnie pracować i zarabiać musi pozostawać w szarej strefie gospodarki. Bo to działania rządu wpędzają ja w łapy różnych mafii i przestępców, bo państwo umywa od prostytucji ręce. Nie ma się co oszukiwać – prostytucja była jest i będzie. Hitlerowi, Mao i Stalinowi nie udało się zlikwidować prostytucji więc kolejnym Kaczyńskim czy Tuskom też się nie uda. Bo usługa po prostu jest potrzebna społeczeństwu skoro codziennie znajduje się aż tyle osób, żeby za nią nieźle płacić.
A nawiasem mówiąc – wiecie, że prostytucja jest jednym z nielicznych zawodów nieopodatkowanych w Polsce? W urzędzie skarbowym wystarczy powiedzieć, że swoje dochody czerpie się z tego źródła i nie trzeba płacić od nich żadnego podatku. Drugim takim nieopodatkowanym źródłem dochodu jest hazard. Interesujące o czym to świadczy – czyżby władze Polski aż tak bardzo popierały prostytucje i hazard, że zwalniają dziewczyny do towarzystwa i pokerzystów od płacenia podatków pomimo tego, że nie odpuszczają głodującym emerytkom, wdowom i sierotom?… A może to efekty działalności różnych Grup Trzymających Władzę w garści i które swoje dochody czerpią właśnie z kontrolowania domów publicznych (zwanych w Polsce agencjami towarzyskimi albo salonami masażu) oraz szulerni.

[…] Więcej: Moje Liceum – Pamiętnik licealisty