Zastanawialiście się, co się stanie, jeśli w okienko wyszukiwania w portalu Nasza-Klasa.pl wpisze się słówko dziewica? Moja chora wyobraźnia podsunęła mi taki pomysł…
Dziewica (nasza-klasa.pl)
Spodziewałem się zobaczyć serię mniej lub bardziej głupawych profili w stylu – Dziewice z Warszawy – Ostra selekcja albo Najseksowniejsze dziewice… co prawda kilka i takich się wyświetla, ale… większość z tych 91 wyszukanych profili należy do osób, które ani w imieniu ani w nazwisku nic takiego nie mają, co by predestynowało je do tego, by wyświetlić się w takim zbiorze… A może rzeczywiście mamy w Polsce już tylko dziewięćdziesiąt jeden dziewic?
Dla słówek cnotka wyświetla się 45 profili, a dla prawiczek tylko 19… Hmmm… Czyżby do powiedzonka Google prawdę Ci powie… należałoby również dodać Nasza-Klasa prawdę Ci powie…
Przypomniał mi się dowcip o tym jak to w klasie małej Małgosi lekarz sprawdzał, która dziewczynka jest jeszcze dziewicą. Małgosia przychodzi do domu i mówi mamie, że okazało się, że tylko jedna osoba w klasie ma jeszcze błonę dziewiczą. Na co mama mówi: Oczywiście Ty, córeczko? A mała Małgosia na to Nie, nasza wychowawczyni…

[…] Więcej: Moje Liceum – Pamiętnik licealisty