Mercedes - majtkiWracam do cotygodniowego zwyczaju wrzucania tutaj najnowszych najśmieszniejszych fraz z wyszukiwarki google, które wpisujecie, by trafić na mojego bloga:

zdjęcia dziewczyn z Europy w StanachAnna Mucha ostatnio pojechała do USA
nastolatki w prawie nagie – jekiś bardzo prawniczy język mi tu stosujesz…
prywatne majtki – a to są państwowe?
bielizna nago – hmmm…
co robią pijane kobiety? – trzeźwieją?
kuciapki kajzerki – ???
piersi pudelka – zoofil?
Naomi Campbell prześwitująca – aż taka szczupła to ona jeszcze nie jest
moja bez majtek – twoja co?
polskie sklepy z bielizną damską ukrytą – bielizna damska ukryta? hmmm…
blog nago – nothing to hide
miss nastolatek południowej wielkopolski – tylko pogratulować sukcesu!
taniec z majtkami – osobiście wolę bez majtek
sex kolonie – fajna sprawa – szukasz dla siebie czy dla potomstwa?
noga w toalecie – są różne zboczenia…
ckm wyrwał – militarysta?
cipka mojej żony zdjęcia – to po co wrzucałeś do sieci?
seks na Ursynowie – można i tam
Paris Hilton odsłania piers gdy dzwoni – diabeł ogonem na mszę?
http://www.ta sama kobieta goła .pl – ???
czy od lizania cipki wyskakują krosty na twarzy? – nie, ale dziewczyna musi być umyta
co jak się nie dostaliśmy do liceum? – poczekajcie do rana i spróbujcie wtedy…
.

A poza tym serdecznie dziękuję wszystkim za komentarze i zaglądanie tutaj… I jak już mowa o zaglądaniu i oglądaniu:
Arabowie

[…] Więcej: Moje Liceum – Pamiętnik licealisty