Wczoraj do Mojego Liceum – Pamiętnika licealisty zajrzał dwustutysięczny gość, a zarazem był to najlepszy dzień w historii mojego bloga – 11 lutego 2008 roku zajrzało tutaj 7.120 osób. Dziękuję Wam serdecznie za odwiedziny!
Szkoda, że wordpress zrezygnował z podawania statystyk keywordów za każdy dzień z osobna dla 7 ostatnich dni na rzecz sumarycznych statystyk. Nie, żeby sumaryczne statystyki mi się nie podobały, ale uważam, ze warto zachowywać stare dobre narzędzia jeżeli są one funkcjonalne. Brak tych statystyk utrudnia mi trochę tworzenie cotygodniowego spisu najciekawszych i najśmieszniejszych fraz po jakich internauci wchodzą na mojego bloga poprzez wyszukiwarkę Google. Po prostu wyświetla się kilkadziesiąt najpopularniejszych fraz, a te najciekawsze są właśnie pod koniec tej listy i przepadają, bo te najczęściej wyszukiwane nie są aż takie zabawne.

[…] Więcej: Moje Liceum – Pamiętnik licealisty